Teknoloji

Son Yıllarda Çıkan Oyunlarda Neden Bu Kadar Çok Hata Var? Bunun Arkasında Pek Çok Farklı Neden Var!

Oyun endüstrisi ve teknolojisi geliştikçe, detaylar ve personel de artıyor. Ancak bazı oyunlarla büyük firmalar bile baş edemiyor. Bu nedenle birçok oyunun çıkışı erteleniyor ya da üretim tamamlanmadan yayınlanıyor.

Büyük şirketlerin neden binlerce çalışanı var? AAA kalitesinde oyunlar bileEksik olarak mı yayınlandı?

Oyunların çıkış tarihi geliştiricilere değil yayıncılara ve yatırımcılara bağlıdır.

Bilmeyenler varsa belirtelim; yıl boyunca şirketler Mali raporlar 4 kez Açıklıyorlar. Bu mali raporlarda yükselişte olmak ve önceki yıllara göre daha fazla gelir elde etmek. rekabet açısındanÇok değerlidir.

Oyunun teknik kısmını oluşturan geliştirici firma ile oyunu platformlara çıkaran yayıncı firma arasında çatışma yaşanıyor. tarih anlaşması yapılıyor. Yayıncı şirket ve yatırımcılar oyunun sonu için net bir tarih belirliyor.

Oyun belirtilen tarihte hazır olmazsa ne olur?

Geliştirici şirkete yatırım yapmak yatırımcılar Elbette ödedikleri tutarın geri dönüşünü bir an önce görmek istiyorlar. Oyun yayıncıların belirlediği tarihe kadar ulaşmazsa büyük ihtimalle ertelenecek.

Geliştirici stüdyoya verilen ek süre içerisinde oyunun tekrar tamamlanamaması halinde, Yatırımcı ve yayıncı ile anlaşmaya varılması halinde Maç tekrar ertelenebilir. Ancak genellikle bu tür ertelemeler Şirketlere büyük zararlar veriyor,Bu nedenle yayıncılar geliştirici stüdyoya baskı yapmaya başlıyor.

Baskı arttıkça ve şirket para kaybetmeye başladıkça oyunun bir an önce piyasaya sürülmesi elzem hale geliyor.

Oyunu tamamlamayan geliştiriciler hazır olmasa da Bu baskılarve açıklanması gerekiyor mali raporlar nedeniyleprodüksiyonu yayıncılara devretmek zorunda kalıyor.

Böylece günümüzde resmen alışkanlık haline gelmiş olan ”bozuk ve tamamlanmamış oyunlar”piyasaya sürülür.

Bozuk oyunları düzeltmek için daha fazla çaba ve para harcanıyor.

Kırık oyunların piyasaya sürülmesiyle varsayıldığı gibi eleştirmenler ve oyuncular , yapım stüdyosunu eleştiriyor ve oyunun puanlarının kötü seviyede kaldığını söylüyor. Birçok geri dönüş, eleştiri ve Kötü şöhretiBu da geliştiriciyi zor durumda bırakıyor.

Bu nedenle oyunu düzeltmek için sık sık güncellemeler yayınlanıyor ancak bunlar çok zaman ve para Gereklidir. Yayınlanan oyuna entegre edilmeye çalışılırken geliştirme aşamasında biraz zaman alacak hata düzeltmeleri yapılacaktır. Geliştirici daha fazla acı çektioluyor.

Oyuncular bu duruma yeterince tepki vermiyor.

Oyuncular tanıdık Siberpunk 2077, Hogwarts Mirası, Yıldız Savaşları: Jedi Survivor, Savaş Alanı 2042Ve The Last of Us Bölüm 1 (PC) Bunun gibi oyunların oldukça kusurlu sürümleri vardı. İlk etapta oyuncular bu duruma tepki gösterdi ve söz konusu maçların skorları resmen düştü.

Geliştiriciler zamanla güncellemeler yayınlayıp oyunu düzeltmeye çalıştılar, bunların bir kısmı henüz tam olarak düzeltilmedi. Ancak maçların skorları yavaş yavaş artmaya başladıve oyuncular bu yapımların eksik ve zamanında vizyona girdiğini unuttular.

Bozuk oyunların piyasaya sürülmesi resmi olarak bir alışkanlık haline geldi.

Tabii ki sabit oyunları oynamak istiyoruz ama yine de Metakritik puanlarıyukarı çekmek ”Eksik olsan bile alışırız.”Sanki şöyle diyor:

Doğal olarak bu tepkiyle karşılaşan yayıncılar ve geliştiriciler “Zaten sonradan düzelir, oyunu erken yayınlayalım.”söylemeye başlıyor.

Bu nedenle bozuk oyunların erkenden piyasaya sürülmesi giderek zorlaşıyor. bu bir alışkanlık haline gelecek Düşünüyorum. Parasını ödediğimiz ürün bozuk çıksa dahi onarılmasını bekliyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu